keskiviikko 3. elokuuta 2011

Tähtiä!

Äskeisen postauksen aikana minua onnistuneesti häirittiin puhelimitse (kukaan ei kaipaa viikkoon ja sitten kaikilla on asiaa, kun olisi muutakin tekemistä), joten olin unohtaa aamuisen talon tuunaukseni, joka liittyy (yhteen monista rakkauteni kohteista) - TÄHTIIN!
Kaikki alkoi nallevauvojen uuden kerrossängyn suunnittelusta, joten pinkki- ja violettisänky jäivät "yli". Koska sänkyjä oli olemassa vihreäkin, päätin tehdä niistä lehmä-vauveleiden sängyt.
Joku tarkkanäköinen on saattanut huomata, että vihreässä sängyssä oli koristeena tähtiä, mutta nyt ne eivät enää sopineet sänkyyn, kun se siirtyi pinkin ja violetin kanssa samaan huoneeseen. Eivät tähdet edes kovin hyvin pysyneetkään tuossa maalatussa pinnassa. =/
Otin siis tarrat irti ja laitoin tilalle pörriäiset, jotka sopivat muiden sänkyjen kuviin paremin. Sitten minulla olikin kasa ylimääräisiä "käytettyjä" tähtiä, jotka piti liimata johonkin.
lähempi kuva katosta
Olin harkinnut tähtikattoa johonkin huoneeseen jo jonkin aikaa, joten toteutin idean nyt. Laitoin tähdet sinisen tähtitapetti- huoneen kattoon. Katto kuitenkin vaati vielä kuun, ja semmoinen löytyi tarrakätköstäni! Lopputulos ei ole ihan yhtä upea kuin oma fosforitähtien kansoittama makkarinkattoni, mutta sopii kivasti tähtihuoneeseen.
Kun vielä raaskin leikata pienen palan tähtikangasta (joka on semmoista harsomaista) verhoksi, niin huoneessa on tähtiä kerrakseen. =D

Tänään olin vielä ajatellut käydä käsiksi kahteen kesken olevaan lastensänkyyn, mutta kerrossänky vei kaikki mehut. Lisäksi projeksteja varten tarvitsisi hakea maalia varastosta...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti