maanantai 20. helmikuuta 2012

Hiljaa hyvä tulee...

Ikkunat odottavat sahaa
Mitään suurta edistystä ei ole tapahtunut. Piirtelin viime viikolla paikat ikkunoille, ja eilen tuli porattua ikkuna-aukkoihin aloitusreiät sahalle (tai mies porasi ja minä pidin kiinni).
Nyt ongelmana onkin itse sahaaminen. En saa nimittäin lehtisahan terää kiristettyä itse tarpeeksi tiukalle... Niin ja sahattavan kappaleen kiinnitys on hiukan auki. Höyläpenkkiä tai muutakaan vastaavaa kun meillä ei kotona ole, on kai osat sahauksen ajaksi kiinnitettävä puristimella jakkaraan.
Ja ihan sivuhuomautuksena, olen kadottanutn yhden väliseinistä! En tajua minne se on voinut hävitä valmiiden osien pinosta. Olen käynyt kaikki mahdolliset laatikot ja huonekalujen alustat läpi, mutten löydä sitä' mistään.  O_o

2 kommenttia:

  1. Mää oon suunnitellu tekeväni sellasen minimallisen höyläpenkin tai jonku... Oon suunnitellu paljon muutaki. :D Mun pitäis hioo olemassa olevat kappaleet + mitata ja tilata ne mitkä uupuu. En viel tiiä keltä tilaan. Onhan nuita miehiä joilla on vehkeet käytössää.

    VastaaPoista
  2. :D
    Meille ei kyllä mahtuis edes pikkanen höyläpenkin sukulainenkaan... :)

    VastaaPoista